Auxiliar de Direcció Gerència

Publicada: miércoles, 12 de febrero de 2020

Volver a ofertas

Descripción


Auxiliar de Direcció Gerència

Vacantes


2

Contenido


Funcions del lloc de treball

Donar suport en:

- Les tasques administratives i de gestió interna, derivades de la Direcció Gerència.

- L’organització i planificació d’agendes i de reunions (convocatòries, preparació de

documentació, etc.).

- La gestió i atenció telefònica, així com en la coordinació i recepció de visites.

- En l’àmbit administratiu en quan a l’organització d’activitats requerides per la Direcció

Gerència.

- La gestió de l’arxiu físic i digital de la documentació generada des de la Direcció

Gerència.

- En la recerca, selecció i valoració de la informació requerida.

- Assistir en altres tasques administratives que siguin necessàries dins de l’organització.

 

Aspectes que es valoraran

- Es valorarà experiència en l’Administració Pública.

- Es valorarà experiència en funcions administratives o llocs similars.

- Formació engestió administrativa/administració i finances

- Domini d’eines ofimàtiques (preferentment entorn Office 365).

- Nivell avançat d’anglès.

- Capacitat d’anàlisi i síntesi.

- Persona metòdica, organitzada i flexible.

- Facilitat de tracte interpersonal i de treball en equip.

Flexibiliatat horària,matí i tarda/Possibilitat només de matí ó tarda,en funciód el candidat

 Contracte en pràctiques

  Interessats enviar la vostra candidatura a :  seleccio.ctti@gencat.cat

 

 

Localidad, Provincia


HOSPITALET DE LLOBREGAT,L'

Nivel Formativo y Académico mínimo


Estudios post-secundarios, Enseñanzas de grado superior de formación profesional específica o equivalentes

Permisos de Conducir


No se requiere ningún permiso.

Se requiere vehículo propio


No

Idiomas

Idioma Nivel Lectura Nivel Escritura Nivel Hablado
Català Alto Alto Alto
Inglés Alto Alto Alto

Ocupaciones


No se requiere ninguna ocupación específica..

Ámbitos donde se desarrollará el puesto de trabajo


Local

Comparte esta oferta